POSTED: 2009-02-24 @ 15:15:06     Comment here (3)

Veckan börjar idag. Ledsen måndag.


Oooh yes!

You know it.! Varje tillfälle som ges är det fest. Idag satt vi och åt på göteborgs nation och någon i festmetod sa att ikväll var det fest. Då droppar någon kommentaren, "njaaa". Följdfrågan blir självklart
"-Nehe, vad skall du plugga då?".
"-Inget"
Vaaa?! Hate to break it, men om inget tentaplugg finns, det inte är söndag eller måndag eller man är en tråkig jävel så kommer man inte undan fest i Lund! =) The terms of Lundalife. Tycker man inte om att festa kanske man skulle ha valt Lindköping eller Umeå istället. Nä, skämt å sido.

Idag är det fettisdagen och det firas hemma hos snälla Susanna som har bakat en massa (förhoppningsvis och troligtvis) goda semlor! Grabbiga som vi är blir det Inter-United efteråt nere på Glorias och sedan tentafest då några i festmetod skriver tenta samtidigt som detta inlägg kommer till jorden!
Annars är det följande som gäller:
Ons: Avenue
Tor: Casa
Fre: Tokig novichfest
Lör: högst oklart

Så ta tag i veckan och haka på fest =) Det är till och med så fint att CSN kommer på imorgon och då i farfars gamla kängor blir det fest!

Kommentarer
Postat av: Fröken Eriksson

sv: tack och jajamänsan det ska jag allt göra ^^

2009-02-24 @ 19:37:03
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

eheh seemla;) gillar ej semlor. svenskar dör för semlor.hahaha.



kul att nåågon ialf gillar min sjuka humor;)



vill du göra mig en tjänst? kan du rita på paint en man som har sex med ett djur??ahahhaha,

e så dålig på paint. ahahhaa

2009-02-24 @ 22:11:30
URL: http://psychedelique.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-02-24 @ 22:22:51
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  Blogabout

Min profilbild






RSS 2.0