POSTED: 2010-09-30 @ 18:37:13     Comment here (1)

Thailand!

Wohooooo, har fatt en den stora aran att blogga har av Niklas sa tankte ta den! Heter Marcus och ar sjukt sot. Ar pa resa genom sydosasien med min tre vanner och resan startade den 18 sep.

Just nu ar vi pa on Koh Tao som ligger utan for Thailands ostkust. Men var resa borjade i Phuket dar vi tog dykcert hos min van Stephan Caps. Att dyka ar latt de cooooolaste jag gjort, inget slar det! I Phuket sag vi Ping Pong Show, vilket ar jatte stort bara, nagot man maste se innan man dor, hihi.

Efter Phuket bar lasset till Koh Samui som ligger soder om Koh Tao, ocksa pa Thais ostkust. For er ar som nagonsin ska dit sa rekommenderas MINT dar buckets kostar 99 baht och GREEN MANGO ar Koh Samuis stureplan, grymt drag.

Imorgon aker vi bat+buss till Bangkok for att pa lordag flyga till Bali dar jag ska harja i Nirres fotspar.

Hare bra dar hemma, PEAAACE.

DS. Haagge Caps halsaaaaaade!!!!!

Kommentarer
Postat av: Nick

Haha, vilken jävla tonårsresa älskling! Ta med dig en bucket och mellanlanda i Singapore! Jag tar Bali i snabbhet. Tjafsa emot om polisen vill ha pengar av dig, häng på Kuta beach men undvik staden. Dra till Sanur och kör kite surfing och ner till Tanjoung Benoa och kör andra vattensporter. Pruta minst 50% på allt och en taxi från flygplatsen till Kuta ska inte kosta mer än 80 000 Rupiah, oavsett vad de säger. Sen får du klara dig själv!



Puss

2010-10-01 @ 03:23:02
URL: http://festmetod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

  Blogabout

Min profilbild






RSS 2.0